Credit Photo: Radio Delta
“Tu și Tulcea” este, de acum încolo, brandul turistic al municipiului nostru , o declarație de intenție care își propune să schimbe mentalitățile locale, să demonstreze în fiecare zi, că, împreună, tulcenii sunt mai puternici, conform celor publicate pe pagina oficială a noului brand turistic local conceput și coordonat de OMD Municipiul Tulcea.
Potrivit sursei, prin alegerea acestui brand, Tulcea transmite tuturor, că a luat decizia să facă turism: profesionist, organizat și la cel mai bun standard, fiind vorba de o promisiune făcută atât celor care vin în municipiul Tulcea, cât și o promisiune pentru noi, tulcenii.
După zeci de ani în care orașul Tulcea nu a fost decât un debarcader pentru Delta Dunării, tulcenii își invită oaspeții să petreacă o noapte sau două în oraș, pentru a descoperi un loc prietenos cu familiile, un spirit legat de energia apelor și situat în cea mai frumoasă natură, pentru a descoperi multiculturalitatea locală, o gastronomie pentru care oamenii străbat sute de kilometri, un loc tihnit și prietenos, după cum scriu creatorii brandului.
Astfel, „Tu și Tulcea” înseamnă :
Tu și experiența supremă a naturii.
Tu și liniștea.
Tu și pofta de peste.
Tu și multiculturalitatea.
Tu și evenimente cum nu mai trăiești în altă parte.
Tu și energia apelor.
Tu și cafeaua pe Faleză.
Tu, copiii tăi, familia ta, în legătură cu educația, cu înțelegerea diferită a naturii.
Tu și cultura apelor.
Tu și Tulcea este spiritul locurilor, parte din el legat de ține. Spiritul unei conexiuni.
La Tulcea se schimbă energii, se stabilesc conexiuni. Pe viață.
(sursă info și foto : fb tusitulcea.ro)