“Platforma PULS” va fi funcțională în curând: angajatorii trebuie să-și actualizeze datele

“Platforma PULS” va fi funcțională în curând: angajatorii trebuie să-și actualizeze datele

Credit Photo: Radio Delta

În condițiile în care “Platforma PULS” va fi funcțională în curând, Agenția Națională pentru Ocupare a Forțelor de Muncă (ANOFM) informează persoanele juridice înregistrate în baza de date să-și actualizeze datele aferente contului administrator/proprietar al firmei, pentru a facilita trecerea de la platforma “Servicii online ANOFM angajatori” la serviciul integrat “Platforma PULS” dezvoltat de instituția citată.


ANOFM d Platforma PULS fb noi 23


Sistemul informatic integrat “PULS” este dezvoltat în cadrul proiectului „Relația SPO cu angajatorii – eSPOR” (POCU/801/3/15/139164) și va face posibil accesul online, la functionalități și servicii integrate în special pentru:

– depunerea, solicitarea și eliberarea electronică de documente, în vederea accesului la măsurile de stimulare a ocupării forței de muncă (subvenții, prime, alte stimulente financiare) oferite de ANOFM;

– declararea şi ocuparea locurilor de muncă vacante precum și sevicii integrate de mediere a muncii pentru a facilita selecția sau identificarea automatizată a potențialilor candidați în vederea ocupării.


La această dată, Agenția Națională pentru Ocupare a Forțelor de Muncă pune la dispoziția angajatorilor Platforma Servicii Online Angajatori (S.O.A.), pentru accesarea următoarelor servicii:


– Aplicația S.E.M.M. (Sistemul Electronic de Mediere a Muncii) pentru declararea locurilor de muncă vacante în conformitate cu Legea Nr. 76/2002 ;

– Registrului electronic de evidenţă a contractelor de Internship în conformitate cu Legea Nr. 176/2018;

– Alte aplicaţii şi instrumente informatice.


Accesul în Platforma Servicii Online Angajatori (S.O.A.) se poate face prin:

– migrarea contului existent din aplicaţiile vechi www.card-profesional.ro sau www.locuridemuncaharghita.ro

– înregistrare cont nou în Platforma Servicii Online Angajatori (S.O.A.) și autentificare.

– crearea manuală a contului de către operatorul AJOFM/AMOFM din agenția judeţeană în raza căreia firma dvs. are sediul social.


(surse info, foto : anofm.ro, fb fiiinformat)