Sistemul Garanție-Returnare – Call Center disponibil pentru toți cei interesați

Sistemul Garanție-Returnare – Call Center disponibil pentru toți cei interesați

Credit Photo: Radio Delta

De la începutul acestei săptămâni, persoanele interesate să afle telefonic informații privind Sistemul Garanție-Returnare ce va intra în vigoare la finalul acestei luni, au la dipoziție un Call Center ( 031.9003 ) de la RetuRO SGR, compania care administrează Sistemul Garanție-Returnare, după cum a transmis Ministerul Mediului.


Numărul este disponibil de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00.


În acest context, ministerul citat ne reamintește cei 3 pași prin care putem contribui la recuperarea și reciclarea a peste 7 miliarde de ambalaje anual, acesta fiind unul din obiectivele celui mai mare proiect de economie circulară al României :


1. Caută în magazine etichete cu simbolul „Ambalaj cu garanție” și plătește garanția de 50 de bani.


2. Returnează ambalajele în stare intactă la un punct de returnare.


3. Recuperează garanția de 50 de bani pentru fiecare ambalaj.


Până pe data de 30 noiembrie 2023, când va intra în vigoare Sistemul Garanție-Returnare, toți comercianții care au în portofolii băuturi în ambalaje nereutilizabile din plastic, sticlă sau aluminiu, cu dimensiuni între 0,1 litri și 3 litri, trebuie să se înregistreze în platforma SGR.


(surse info, foto : fb Mediu.Romania, fb returosgr)