eMAG Marketplace: Drumul de la un laptop conectat la internet, la 500 de mii de clienți

eMAG Marketplace: Drumul de la un laptop conectat la internet, la 500 de mii de clienți

Credit Photo: Tulcea Noastra

eMAG Marketplace: Drumul de la un laptop conectat la internet, la 500 de mii de clienți


6 din 10 români care au folosit Internetul anul trecut au făcut cel puțin o cumpărătură online, spune INS. Practic, pandemia a schimbat cu totul modul în care facem shopping, iar pentru micile afaceri asta reprezintă fie o veste proastă, fie o oportunitate unică de creștere. Deși poate părea de speriat pentru cei aflați la începutul aventurii în antreprenoriat, comerțul online este, de fapt, o rampă de lansare ce nici măcar nu cere prea multe cunoștințe tehnice. De exemplu, pentru a accesa platforma Marketplace de la eMAG sunt suficiente un laptop și o conexiune la Internet. Și, bineînțeles, actele firmei și buletinul administratorului.


Acces la 500.000 de potențiali clienți în nici 3 zile


Pentru a face parte dintre cei peste 22.000 de selleri deja prezenți în eMAG Marketplace, antreprenorii nu trebuie decât să completeze un formular online de înscriere, ce include 5 pași și nu durează mai mult de 5 minute. Apoi, în mai puțin de 3 zile, noul magazin online este validat și devine activ, iar asta înseamnă acces imediat la cei 500.000 de vizitatori unici pe care platforma îi înregistrează în fiecare zi.


Și mai important, înscrierea în Marketplace este complet gratuită, la fel ca și activitatea recurentă din platformă. Singurul cost suportat de către selleri este un comision din vânzări, ce diferă de la o categorie la alta, dar este egal pentru toți comercianții. Mai mult, pentru că eMAG este un pionier al pieței de comerț electronic din România, antreprenorii vor beneficia de întreaga experiență acumulată de companie de-a lungul anilor, care se transpune printr-o varietate de instrumente de creștere a afacerii.


Concret, pentru că începutul poate fi anevoios pentru cei care nu au mai avut contact cu acest tip de comerț, zona eMAG Academy este locul perfect unde pot găsi informații, tutoriale și recomandări despre toate elementele care compun activitatea din Marketplace. Simultan, partenerii pot beneficia de suport specializat pe toate zonele operaționale din platformă, fie automatizat, sub forma unor tool-uri de monitorizare și analiză în timp real a evoluției afacerii, fie uman, prin intermediul serviciului de mesagerie, prin care pot discuta cu specialiști eMAG.


Dacă noii selleri sunt și producători autohtoni, atunci pot avea acces la programul Deschide România, special gândit pentru micii producători români, întreprinderi sociale sau chiar ONG-uri, prin intermediul căruia beneficiază de comisioane mai mici.


Produsele comandate pot fi achitate ramburs, prin ordin de plată, eCredit sau prin card online, ceea ce îi scutește pe comercianți inclusiv de nevoia unui POS. În ceea ce privește livrarea, opțiunea easybox a devenit și mai populară anul trecut, în special deoarece le oferă clienților libertatea totală de a alege momentul din zi când să își ridice comanda.


Suport specializat pentru fiecare detaliu al afacerii tale


Pentru că e-commerce înseamnă o piață extrem de dinamică, partenerii din Marketplace au la dispoziție o multitudine de instrumente prin care își pot adapta în timp real stocul și gamele de produse, în funcție de nevoile și interesele clienților. De exemplu, pentru cei care întâmpină probleme cu capacitatea de stocare a produselor din ofertă sau își doresc un termen de livrare mai redus, Fulfilment by eMAG este suportul logistic prin intermediul căruia pot accesa depozitele eMAG, dar și serviciile de depozitare, preluare a comenzilor, coletare și livrare. Mai mult, inclusiv returul este gestionat tot de către eMAG.


De asemenea, odată cu accesarea Fulfilment, dar nu dependent obligatoriu de acest serviciu, partenerii pot alege să își includă produsele și în eMAG Genius, serviciul premium oferit clienților, ce beneficiază astfel de o multitudine de facilități: transport gratuit în easybox, livrare rapidă a doua zi pentru comenzile prin curier, retur gratuit în 60 de zile, precum și oferte exclusive, săptămânale.


Dezvoltarea unei afaceri implică însă și nevoia de investiții, dar și la acest capitol există o soluție: sellerii din eMAG Marketplace pot beneficia de „Seller credit”, prima linie de finanțare cu dobândă zero, în parteneriat cu Idea Bank. Partenerii pot, astfel, accesa împrumuturi în condiții mai mult decât avantajoase, pe care le pot utiliza pentru a-și extinde gama de produse din ofertă, să își cumpere echipamente moderne sau să își dezvolte echipele de angajați.


Acces la piețe internaționale


Înscrierea în eMAG Marketplace nu înseamnă doar primul pas spre vânzări mai mari în România, ci și oportunitatea de extindere a afacerii pe plan internațional, fără costuri, fie prin listarea directă pe platformele eMAG Marketplace Bulgaria sau Ungaria, fie accesând, de asemenea gratuit, platforma unică IMN (International Marketplace Network), ce le permite sellerilor să își promoveze produsele în Italia, Franța și Germania.


Tot la capitolul promovare trebuie menționat și serviciul eMAG Ads, prin intermediul căruia partenerii din Marketplace pot beneficia de serviciul de publicitate de tip pay per click, ce le poate oferi o poziție și mai bună a produselor comercializate într-o listă de căutare a clienților, avand avantajul de a stabili produsele pe care doresc să le promoveze, bugetul zilnic alocat campaniilor Ads și perioada de promovare.


O listă lungă de beneficii și facilități, disponibile în cel mai scurt timp din România: mai puțin de 72 de ore de la înregistrarea în eMAG Marketplace. Bonus, clienții sunt deja obișnuiți cu modul în care arată și funcționează platforma, astfel că antreprenorii ar putea înregistra primele vânzări încă din primele minute de activitate.


Articolul eMAG Marketplace: Drumul de la un laptop conectat la internet, la 500 de mii de clienți apare prima dată în Tulcea noastra.